Regulamin

Regulamin korzystania z Porady online www.kpi.com.pl z dnia 13 maja 2024 roku
Blik karty banki 800x132 bankpay

Rozdział 1 Postanowienia ogólne

§ 1

  1. www.kpi.com.pl jest serwisem internetowym, którego Operatorem jest Spółka Kancelaria Prawna Petlic
    i Wspólnicy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Kamieńska 1 NIP: 6472601448, REGON: 524304852,
    KRS: 0001016278, kapitał zakładowy 50.000,00 zł.
  2. Regulamin określa rodzaje oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Kancelaria
    Prawna Petlic i Wspólnicy sp. z o.o, zwaną dalej Operatorem oraz zasady korzystania z serwisu
    www.kpi.com.pl, , jak również warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a
    także tryb postępowania reklamacyjnego.

§ 2

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w
szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawa Konsumenta oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002
roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 3
Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:

  1. Serwis – serwis www.kpi.com.pl, znajdujący się na stronie www.kpi.com.pl
  2. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
    prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta usług świadczonych przez Prawniczy
    Serwis Informacyjny www.kpi.com.pl drogą elektroniczną, dalej również Klient;
  3. Operator – spółka Kancelaria Prawna Petlic i Wspólnicy sp. z o.o – właściciel Serwisu www.kpi.com.pl o
    którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu;
  4. Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2
    lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 220 poz. 1447 z
    późn. zm.),
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej
    niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową jak również osoba fizyczna
    zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,
    że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
    wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
  6. Usługi – świadczone na rzecz Użytkownika przez Operatora, odpłatnie lub nieodpłatnie, usługi
    związane z funkcjonowaniem serwisu www.kpi.com.pl. Świadczenie usług obejmuje zagadnienia z zakresu
    prawa polskiego i prawa wspólnotowego Unii Europejskiej;
  7. Porada Prawna Online – usługa świadczona na odległość: telefonicznie, bądź za pomocą
    korespondencji e-mail.
  8. Cookies – niewielkie pliki tekstowe, zapisywane w celu utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu),
    dzięki której Użytkownik nie musi na każdej stronie wpisywać nazwy Użytkownika i hasła, tworzenia
    statystyk oglądalności, prezentacji reklam internetowych o treści najbardziej zbliżonej do zainteresowań
    Użytkownika oraz tworzenia ankiet internetowych i zabezpieczania ich przed wielokrotnym głosowaniem
    przez te same osoby. Pliki te nie gromadzą danych osobowych Użytkownika, nie zmieniają konfiguracji
    jego komputera, nie służą do instalowania bądź deinstalacji jakichkolwiek programów komputerowych,
    wirusów lub trojanów, nie ingerują w integralność systemu bądź danych Użytkownika, nie są
    przetwarzanie przez inne serwisy internetowe i mogą być w każdym momencie usunięte przez
    Użytkownika.

§ 4

Warunkiem skorzystania z usług świadczonych przez serwis jest uprzednie zapoznanie się z
udostępnionymi na stronie serwisu: opisem usługi, warunkami, cennikiem oraz Regulaminem świadczenia
usług drogą elektroniczną przez Operatora, a także dedykowanymi dla danej usługi Regulaminami
szczególnymi.

§ 5

  1. Operator jest uprawniony do  przetwarzania danych osobowych na zasadach wskazanych w Polityce
    Prywatności: https://kpi.com.pl/polityka-prywatnosci/
     2. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest całkowicie dobrowolne, przy czym w niektórych
    przypadkach konieczne do prawidłowego świadczenia usług. Operator nie weryfikuje podanych danych
    osobowych. Użytkownik zapewnia jednocześnie, iż dołoży wszelkich starań, aby zanonimizować
    przesyłany stan faktyczny oraz dokumenty (szczególnie zawierające dane osób trzecich oraz szczególne
    kategorie danych osobowych ) oraz przekazywać jedynie informacje niezbędne do realizacji usług.
  2. Zasady retencji danych wskazane są w Polityce Prywatności.
  3. Baza danych osobowych Klientów podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i
    zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
  4. W każdym przypadku wszelkie informacje i pomoc dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez
    administratora, Użytkownik może uzyskać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
    pod adresem kancelaria@kpi.com.pl

§ 6

 1. Siedziba Operatora mieści się w  Katowicach, ul. Kamieńska 1, 40-753 Katowice

  1. Użytkownik może kontaktować się z Operatorem w szczególności za pośrednictwem poczty
    elektronicznej, na adres kancelaria@kpi.com.pl a także telefonicznie pod numerem tel. +48 32 220 60 02
    w godz. od 9:00 do 16:00 w dni robocze.
  2. Wszelkie reklamacje można składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na
    adres kancelaria@kpi.com.pl
  3. Dane adresowe Operatora znajdują się także na stronie https://kpi.com.pl/#Kontakt
     

Rozdział 2 Usługi świadczone za pośrednictwem witryny internetowej

§ 7

 1. Przedmiotem świadczenia jest umożliwienie korzystania z usługi Porada Prawna Online na zasadach
określonych w niniejszym Regulaminie.

  1. Operator może świadczyć usługi odpłatnie lub nieodpłatnie.
    a) Usługa płatną jest Porada online;
    b) Usługami bezpłatnymi są m. in. dostęp do bloga, subskrypcja newslettera oraz dostęp do określonych
    przez Operatora treści serwisu www.kpi.com.pl. Operator zastrzega sobie możliwość wyboru rodzaju,
    form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych bezpłatnych usług.
  2. „Porada Prawna Online”  usługa polegająca na udzieleniu konkretnej odpowiedzi na zadane przez
    Użytkownika pytanie. W jej ramach dokonywana jest analiza stanu prawnego, na podstawie wskazań
    doktryny i orzecznictwa oraz ewentualnie w oparciu o przesłane dokumenty i inne materiały. Użytkownik
    po przesłaniu opisu sytuacji faktycznej, niezwłocznie (przy założeniu, iż przesłanie opisu sytuacji
    faktycznej następuje w dni robocze w godzinach od 8:00 – 15:00) otrzymuje wycenę usługi. W przypadku
    konieczności doprecyzowania stanu faktycznego lub przesłania dodatkowych
    dokumentów, niezwłocznie (przy założeniu, iż przesłanie opisu sytuacji faktycznej następuje w dni
    robocze w godzinach od 8:00 – 15:00) wysyłana jest do Użytkownika właściwa informacja. Dokonując
    wyceny usług uwzględniany jest nakład pracy prawnika w celu pełnego i rzetelnego opracowania
    zagadnienia przedstawionego przez Użytkownika. „Porada prawna” wysyłana jest do Użytkownika
    następnego dnia roboczego, liczonego od momentu wpływu i zaksięgowania kwoty wyceny na rachunku
    bankowym Operatora w danym dniu roboczym, przy założeniu, że operacje ta zostaną dokonane w
    godzinach od 8:00 – 15:00. W przypadku wpływu i zaksięgowania kwoty wyceny dokonanych poza w/w

godzinami, „Porada prawna” będzie wysyłane do Użytkownika na drugi dzień roboczy. Operator
zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu wykonania usługi na następny dzień roboczy w
przypadku, gdy w toku jej sporządzania wyjdą na jaw okoliczności wymagające doprecyzowania lub
dosłania dodatkowych materiałów przez Użytkownika, pod warunkiem poinformowania Użytkownika
odpowiednio wcześniej.

  1. Cennik usługi „Porada Prawna Online” oraz cennik pakietów, w których sprzedawane są inne usługi
    umieszczone są na stronach serwisu www.kpi.com.pl.
  2. Aktualny na chwilę składania zamówienia cennik jest częścią umowy zawieranej przez Użytkownika z
    Operatorem.

§ 8

  1. Operator zastrzega możliwość zmiany cen poszczególnych usług, ich zakresu oraz limitów. Operator
    zastrzega możliwość stosowania okresowych promocji. Zmiany powyższe nie znajdują zastosowania do
    usług już zamówionych bądź wykupionych w chwili wprowadzania zmian. W przypadku stosowania
    promocji Operator podaje obok informacji o obniżonej cenie informacji o najniższej cenie usługi, jaka
    obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli usługa jest w sprzedaży krócej niż
    30 dni Operator podaje informację o najniższej cenie jaka obowiązywała od momentu, gdy usługa trafiła
    do sprzedaży.
  2. Usługa nie obejmuje kosztów dostępu do sieci internetowej, które są skalkulowane przez dostawcę
    Internetu i nie są zależne od Operatora. Operator zastrzega sobie możliwość stosowania cen
    promocyjnych w wybranych przez siebie okresach.
  3. Usługa może zostać opłacona:
    b) za pomocą przelewu bankowego,
    c) za pomocą przekazu pocztowego,
    d) za pomocą przelewów natychmiastowych obsługiwanych przez AutoPay S.A.
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  5. Użytkownik może dokonać zapłaty za indywidualnie wycenioną usługę w dowolnym terminie. Jednakże
    w przypadku zamiaru opłacenia usługi po upływie 6 miesięcy od dnia dokonania jej wyceny, Operator
    zastrzega możliwość zmiany wysokości ceny.
  6. Operator nie stosuje automatycznego profilowania Klientów i nie zmienia cen oferowanych usług
    automatycznie na podstawie danych Klienta. Cena usługi może być ustalona indywidualnie w wyniku
    negocjacji z Klientem. 

§ 11

  1. W ramach usługi „Porada Prawna Online” Użytkownik wpisuje tytułu pytania, przedstawienia opisu
    sytuacji oraz sformułowania pytania, na które chce uzyskać odpowiedź. Odpowiedzi na pytania zadane
    przez Użytkowników serwisu www.kpi.com.pl w ramach usługi „Porada Prawna Online”  mają charakter
    informacji prawnej, a nie porady bądź opinii prawnej.
  2. Operator zastrzega sobie prawo do wyboru właściwej usługi dla przedstawionej przez Użytkownika
    sytuacji faktycznej. Operator może odmówić udzielenia odpowiedzi na pytania w ramach usługi „Porada
    Prawna Online”, w przypadku gdy treść pytania wskazuje na konieczność udzielenia porady bądź
    sporządzenia opinii prawnej. Konieczność taka zachodzi, gdy w celu udzielenia odpowiedzi niezbędne
    staje się:
    a). zapoznanie się z treścią dokumentów, w szczególności umów, wypisów z rejestrów, ksiąg wieczystych,
    pism sądowych – postanowień, orzeczeń, decyzji administracyjnych, itp., lub ich interpretacji;
    b). kompleksowa ocena sytuacji lub wskazanie alternatywnych rozwiązań, których skutki mogą wywrzeć
    wpływ na sytuację faktyczną i prawną Użytkownika (w szczególności odpowiedź na pytania: „jak postąpić
    w niniejszej sprawie”, ” jakie czynności należy podjąć”, etc).;
    c). sformułowanie wypowiedzi oceniającej słuszność podjętych lub podejmowanych przez Użytkownika i
    inne podmioty przedstawione w pytaniu działań lub szanse ich powodzenia;

d). wydanie opinii na temat działań występujących w konkretnej sprawie przedstawicieli i organów
wymiaru sprawiedliwości.

  1. Każdy kto zada pytanie, zakwalifikowane przez Operatora jako „Porada Prawna Online”, w dniu
    roboczym do godziny 15.00 otrzymuje gwarancję uzyskania odpowiedzi jeszcze w tym samym dniu –
    gwarancja „Dziś pytanie, dziś odpowiedź”. Na pytania zadane po godzinie 15 danego dnia odpowiedź
    zostanie udzielona w następnym dniu roboczym. Dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku z
    wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Odpowiedzi na pytania zawierające zagadnienia dotyczące prawa podatkowego udzielane będą w
    terminie do 3 dni roboczych, z zastrzeżeniem ust. 1 i 2 § 12.
  3. Operator zastrzega sobie prawo nieudzielania odpowiedzi na pytania o treści obraźliwej lub których
    treść może naruszyć dobra osobiste osób trzecich.
    § 10

Operator zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi lub odmowy wyceny usługi, jeśli pytanie
będzie dotyczyło rozwiązania zadań o charakterze edukacyjnym na studiach na kierunku prawo,
administracja czy też na aplikacjach prawniczych itp. W takiej sytuacji zachodzi bowiem obawa o
nieuprawnione wykorzystanie odpowiedzi na pytanie czy też treści opinii z naruszeniem praw autorskich
serwisu www.kpi.com.pl.

§ 11

1.Użytkownik upoważnia Operatora do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy oraz do
wystawienia e-faktury.

  1. Składając zamówienie Użytkownik może zaznaczyć chęć otrzymania faktury papierowej (zwykłej). W
    takim przypadku zobowiązany jest wskazać żądane w formularzu dane, niezbędne do wystawienia
    dokumentu.
    3. Dla klientów nie będących przedsiębiorcami Serwis wystawia faktury w formie elektronicznej

§ 12

Majątkowe prawa autorskie do treści znajdujących się w serwisie www.kpi.com.pl należą do Operatora.
Prawa autorskie podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i
prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami). Żaden z utworów w
całości jak i części (informacja prawna, artykuł, opinia prawna i inne treści) znajdujący się na stronie
serwisu www.kpi.com.pl a także pozyskany przez Użytkowników w ramach świadczonych usług, nie może
być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek
sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich pozostałych polach
eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez
pisemnej zgody Kancelaria Prawna Petlic i Wspólnicy sp. z o.o. Każde użycie lub wykorzystanie utworów
w całości lub w części bez zgody Kancelaria Prawna Petlic i Wspólnicy sp. z o.o. z naruszeniem prawa jest
zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
§ 13

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku  o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz.
    827) Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w
    odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli
    spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta, przed upływem terminu do
    odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Operatora o utracie prawa do odstąpienia od
    umowy .
  2. W innych przypadkach, nie objętych ust. 1 niniejszego § 10,  Klient będący Konsumentem ma prawo do
    odstąpienia od umowy o świadczenie usług bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od
    dnia jej zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
  3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z
    wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
    a)      wiadomością e-mail, na adres kancelaria@kpi.com.pl;
    b)      w formie pisemnej, na adres Operatora.
  4. Operator niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o
    odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
  5. Prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 2.
    nie przysługuje Konsumentowi także w odniesieniu do umów:
    a)     o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,
    który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
    przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b)     w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca
    nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    c)      w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
    zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    d)     o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    e)     o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
    świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
    umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  6. Operator, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o
    odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Operator
    dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba
    że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
    kosztami.
     
    Rozdział 3 Usługi świadczone za pośrednictwem poczty elektronicznej

§ 14

  1. Usługą świadczoną za pośrednictwem poczty elektronicznej jest wysyłanie zamówionego „Newslettera”
    oraz wiadomości e-mail na podany przez Użytkownika adres skrzynki poczty elektronicznej.
  2. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Operatora informacji handlowej w rozumieniu
    art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.
    1204) na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej oraz przez indywidualne komunikaty
    kierowane poprzez infrastrukturę serwisu www.kpi.com.pl do nieokreślonej liczby Użytkowników.
  3. Usługa subskrypcji „Newslettera” serwisu www.kpi.com.pl jest usługą bezpłatną i dostępną dla każdego
    zarejestrowanego Użytkownika serwisu www.kpi.com.pl
  4. „Newsletter” jest przesyłany do Użytkowników codziennie w dniach roboczych.
  5. Zamówienie usługi „Newsletter” następuje poprzez wyrażenie zgody przy rejestracji, na stronie głównej
    Operatora bądź przez Konto Użytkownika.
  6. Użytkownik może cofnąć zgodę na otrzymywanie treści informacyjnych i reklamowych po zalogowaniu
    do Konta Użytkownika bądź wysyłając mail z takim żądaniem na adres kancelaria@kpi.com.pl
  7. Korzystanie z usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej jest uwarunkowane
    posiadaniem czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
  8. Każdy „Newsletter” lub inna przesyłka pochodząca od Operatora zawiera:
    a) informację o nadawcy,
    b) wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki,
    c) informację o sposobie rezygnowania z usługi lub zmienienia jej parametrów (np. adresu poczty
    elektronicznej Użytkownika).

Rozdział 4 Zastrzeżenia dotyczące wykonania zamówionej usługi

§ 15

  1. Operatorowi przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Serwisu, niezbędnej dla
    planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania Serwisu. W przypadku
    planowanej przerwy Użytkownicy zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na stronie Serwisu, w terminie co
    najmniej na trzy dni przed planowaną przerwą.
  2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za skutki zastosowania się do informacji zamieszczonych na
    stronie lub posłużenia się wzorami udostępnianych wzorów dokumentów w ramach usług.
  3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody majątkowe i niemajątkowe poniesione przez
    Użytkownika wskutek korzystania z usług świadczonych poprzez serwis www.kpi.com.pl chyba że zostały
    wyrządzone umyślnie przez Usługodawcę lub niniejszy Regulamin stanowi odmiennie.
  4. Serwis www.kpi.com.pl zastrzega sobie prawo umieszczania w komercyjnej części serwisu treści
    reklamowych w formach stosowanych w Internecie. Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści
    reklamowe zamieszczane na serwisie www.kpi.com.pl oraz za wynikające z tego tytułu roszczenia osób
    trzecich.
  5. Korzystanie z komercyjnej części serwisu www.kpi.com.pl nie oznacza nabycia przez Użytkownika
    jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych do utworów w nim zawartych, Użytkownik może
    korzystać z tych utworów jedynie w zakresie dozwolonym w Ustawie o prawie autorskim.
    Rozdział 5 Postępowanie reklamacyjne

§ 16

  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i
    wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania
    niezgodności usługi z umową Operator ponosi odpowiedzialność określoną w przepisach ustawy Prawa
    Konsumenta – art. 43a i nast. (dla Konsumentów) oraz art. 556 i 556 1 -556 3  Kodeksu cywilnego dla
    przedsiębiorców. 
    Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z komercyjnej części serwisu należy zgłaszać drogą
    elektroniczną na adres kancelaria@kpi.com.pl
  2. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 7 dni roboczych.
  3. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mailowy Użytkownika.
  4. W ramach usługi „Porada Prawna Online” Operator gwarantuje zwrot uiszczonej należności, jeśli
    porada prawna wraz z pytaniami dodatkowymi nie wyjaśniły wątpliwości Użytkownika, w świetle aktualnie
    obowiązującego prawa. Zwrot nie przysługuje jednak, gdy porada jest zgodna z prawem jednakże
    niekorzystna dla Użytkownika. Warunkiem skorzystania z Gwarancji zwrotu jest wykorzystanie
    możliwości zadawania pytań dodatkowych oraz wykazanie obiektywnych uchybień opinii.

§ 17

  1. Odpowiedzialność Operatora za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie usługi wyświadczonej na
    podstawie umowy zawartej z Użytkownikiem jest ograniczona do wysokości zapłaconego przez
    Użytkownika wynagrodzenia tytułem wyświadczonej usługi.
  2. Ograniczenie określone w ust. 1 nie dotyczy:
    1) konsumentów,
    2) przypadków, w których ograniczenie odpowiedzialności jest niemożliwe z mocy prawa.
    Rozdział 6 Obsługa Płatności

§ 19

  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.;
  2. Dostępne formy płatności:
    a) Karty płatnicze: * Visa * Visa Electron * Mastercard * MasterCard Electronic * Maestro”;
    b) za pomocą przelewu bankowego,
    c) za pomocą przekazu pocztowego,
  3. Operator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył
    konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się
    dla niego z żadnymi kosztami
    Rozdział 7 Postanowienia końcowe

§ 19

Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian niniejszego regulaminu Użytkownik zostanie powiadomiony
w formie elektronicznej. Jeżeli w terminie dwóch tygodni od dnia powiadomienia o zmianie regulaminu
Użytkownik nie złoży oświadczenia o wypowiedzeniu umowy, uważa się, że zmiany zostały przez
Użytkownika przyjęte. Wypowiedzenie warunków umowy następuje poprzez zawiadomienie Operatora o
wypowiedzeniu warunków umowy, na podany w powiadomieniu adres mailowy.

§ 20

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy
    prawa polskiego.
  2. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie, za pośrednictwem odsyłacza
    zamieszczonego w stopce na stronie głównej Serwisu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  3. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu
    strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
  4. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust. 3. sądem właściwym
    miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Operatora. Zdanie poprzedzające
    nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest Konsument.
  5. O każdej zmianie Regulaminu Operator powiadomi zarejestrowanych Użytkowników poprzez
    wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w
    życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian
    Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia
    zamówienia.
  6. Regulamin obowiązuje od momentu publikacji na stronie Operatora.